Vse, kar mora direktor vedeti o internetu

Internet postaja medij, kateremu posvečamo največ časa. Za podjetja je zelo pomeben podatek, da je v večini primerov  internet prvi vir, ko iščemo informacije o nekem izdelku ali storitvi.

V Angliji je že v letu 2009 spletno oglaševanje prehitelo televizijskega. Tudi v Sloveniji beleži spletno oglaševanje veliko rast. Kljub recesiji je v letu 2009 zraslo za 77%.

Na seminarju Vse, kar mora direktor vedeti o internetu boste izvedeli:

  • kako do spletne strani, ki letno naredi 300.000 € prometa
  • kako prodajati na internetu
  • kako do dobrih pozicij v Googlu
  • najpogostejše napake, ki vaši spletni strani preprečujejo dobro uvrstitev na iskalnikih
  • kaj lahko sami naredite, da bo vaša spletna stran bolje uvrčena v iskalnikih (Google, Najdi.si, Yahoo,…)
  • kako izvajati oglaševalske akcije na internetu
  • kaj morate narediti, da vam ne ukradejo spletne domene
  • oglaševanje preko socialnih omrežji
  • analiza spletnih strani udeležencev seminarja

Garancija na zadovoljstvo: Če s seminarjem iz kakršnega koli razloga ne boste zadovoljni, vam brez vprašanj vrnemo denar

Predavatelj: Tomaž Gorec – več o predavatelju si preberite na strani Tomaž Gorec
Cena seminarja: 139€ + ddv
Datum izvedbe: Trenutno nimamo razpisanega datuma. V primeru, da ste za seminar zainteresirani izpolnite spodnjo prijavnico (ne velja kot prijava) in vas obvestimo, ko bo znan datum seminarja.
Lokacija: Ljubljana

Prijavnica na seminar

Ime in priimek (obvezno)

Podjetje

Vaš email (obvezno)

Naslov (obvezno)

Poštna št. in pošta (obvezno)

Telefon (obvezno)

Izobraževanje